water en druiven

14 augustus 2015 - Athene, Griekenland

Hallo allemaal,

Vandaag was een hele mooie dag. Niet te veel zon bij het Partheon en heel veel plezier.

Gisteren, Donderdag waren we op een fruit/ en groentemarkt. Nu wil het dat Marion en Arrianne gek bleken te zijn op groene druiven. De verkoper bleef ons maar proefjes van zijn verschilllende druivensoorten geven zoveel dat we wel wat moesten kopen. We hadden groene en rode druiven meegenomen wel 1,20 euro in een draagtas  bijna vol. We hebben ze lekker bij het zwembad opgegeten ze waren verrukkelijk dus........ Vandaag weer naar de fruitboer en........ Een hele plastictas vol druiven gekocht. Toen de verkoper ons bespiedde begon hij al druiven te verzamelen om ons te laten proeven. We hebben hem niet in spanning gelaten en meteen een volle tas met rode, groene en paarse druiven gekocht. Marion is niet te stoppen met de groene druiven. En voor we naar een restaurantje  zijn gaan zoeken voor ons avond maal was de hele zak leeg trouwens na het avondmaal zijn we naar een wc op zoek gegaan was een speurtocht via de keuken en een donkere zolder waar de dames, en zeker ik niet verder gingen. Gelukkig kwamen we bij de aftocht een behulpzame ober tegen die ond de juiste weg wees. We moesten niet naar zolder maar........ De kelder. De bediening van de waterkraan was heel speciaal maar daar gaat Marion vast zelf iets over vertellen. Ik ben heel benieuwd wat we morgen weer gaan beleven. We staan om 6.00 uur op om de boot  van half acht in de Pireushaven te nemen naar Naxos!!!

Wordt vervolgd. Wilma

1. Monique:
    15 augustus 2015
    Ja fruit is heerlijk in Griekenland. Ze hebben in deze tijd ook heerlijke sappige necrarines!

De bootreis is lang maar jullie doen verschillende eilanden aan voor jullie in Naxos aankomen dus steeds weer iets te zien.

Ennnn goed opletten misschien zien jullie wel dolfijnen.

Liefs Monique en de mannen
  2. Monique:
    oepssss nectarines ;-)
  3. Papa en mama:
    15 augustus 2015
    Ja zijn bij ons echt allemaal druivenliefhebbers. Fijn dat jullie het leuk hebben . Ben ik blij mee, maar mis jullie ook wel heel erg hoor dames.
  4. Anneloes:
    15 augustus 2015
    Dat kan ik me voorstellen Lyd! :)