Overal ogen!

14 augustus 2015 - Athene, Griekenland

lieve Hallo allemaal,

We hebben al heel veel beleefd! Gisteren was een mega lange dag. Om 2 uur 'snachts kwamen Ramon en Lydia ons halen om naar Schiphol te gaan. En na 23.00 uur zijn we pas gaan slapen. We hebben heel veel indrukken gekregen  deze eerste dag. Wehebbenbuskaartjes van hop on hop off en hebben daar nu twee dagen gebruik van gemaakt. De eerste dag hebben we langs de meeste bezienswaardigheden gereden. Vandaag hebben we specifiek het Parthenon bezocht  en ook het wisselen van de wacht voor het parlementsgebouw. De andere hebben daar al over geschreven. Daarom wil ik juist iets van gisteren na het meer dan gezellige avondeten vertellen.

Marion had bij ons avondeten gisteren heel veel pretjes! Eerst met de Griekse tafelafruimmethode. Ook zag ze dat er mensen klaar waren en het terras verlieten. En voordat de ober kwam liep er een mevrouw langs die  de restjes uit glazen kwam drinkenproost!!!

Ze was heel slim zegt Marion. Want  ze sloeg alles heel snel achterover, het liep zelfs over haar handen. Maar ze kon het doen voor de ober weer bij de tafel kwam. We nemen onze Marion en Arianne vanavond weer mee ik ben benieuwd wat we gaan beleven